@koło - twoje przypuszczenia zawsze są błędne... Kolej jako prywatni przewoźnicy może funkcjonować (i funkcjonuje np. DB Schenker w Rybniku to prywatny przewoźnik) ale jeśli chodzi o infrastrukture to się kompletnie nie sprawdziło. Np. w Wielkiej Brytanii państwo z powrotem przejęło infrastrukturę bo prywatne firmy nie były w stanie odpowiednio o nią dbać. A zresztą nie tylko trzeba szukać przykładów w Wielkiej Brytanii. Zobacz sobie jak wyglądają pozostałości prywatnych przemysłowych linii na Śląsku - obraz nędzy i rozpaczy, większość linii, nastawni i stacji rozebrana a prędkość na liniach jakie pozostały to przeważnie 30 km/h. W porównaniu do nich państwowe linie kolejowe prezentują o wiele wyższy poziom. Jeśli jesteś zwolennikiem prywatyzacji linii kolejowych to mam nadzieję że również chciałbyś sprywatyzować drogi i ich utrzymanie?
Napisany przez Arteks, 01.02.2016 10:54
Najnowsze komentarze