Piątek, 26 kwietnia 2024

imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny

RSS

„Kino na wakacje, taniej przez aplikację” – akcja sieci Helios!

01.07.2022 11:37 | 0 komentarzy | MP

Lato tego roku obfitować będzie w moc wakacyjnych premier. Poza fantastycznymi filmami w przeróżnych gatunkach, Helios przygotował dla swoich widzów także wyjątkową akcję, w ramach której bilety zakupione przez nową aplikację mobilną sieci dostępne będą w bardzo atrakcyjnej cenie – tylko 17,90 złotych za bilet – na dowolnie wybrany film. Akcja startuje 1 lipca i potrwa do ostatniego dnia sierpnia.

„Kino na wakacje, taniej przez aplikację” – akcja sieci Helios!
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Lato to świetny czas na rozrywkę, tym bardziej, że całe wakacje obfitować będą w gorące premiery filmowe. Dzięki wyjątkowym cenom biletów żaden z kinomanów nie przegapi porywających nowości. Na ekranach kin Helios pojawią się między innymi światowe hity w gwiazdorskiej obsadzie: „Thor: Miłość i grom” czy „Bullet Train”, rodzinne animacje „Minionki: Wejście Gru”, „Niezgaszalni” oraz „DC Liga Super-Pets”, komedia obyczajowa „Każdy wie lepiej”, gorące romanse „Na chwilę, na zawsze” i „After 4. Bez siebie nie przetrwamy”, czy horror „Nie!” – dla fanów mocnych filmowych wrażeń na wielkim ekranie.

Wakacyjna akcja sieci kin Helios promująca zakup biletów przez nową aplikację jest niezwykle prosta. Aby skorzystać z promocji, wystarczy pobrać aplikację Helios (dostępną w App Store oraz Google Play) i wybrać dowolny seans w okresie najbliższych dwóch miesięcy – lipca i sierpnia. Cena biletów zakupionych przez aplikację będzie równa najniższej cenie zakupu na seanse regularne, która oferowana jest w ramach polityki cenowej „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”. Niezależnie od momentu zakupu, czyli nawet w dniu seansu, bilety będą dostępne w najbardziej korzystnej cenie. Akcja obejmuje także uwielbiane przez widzów Projekty Specjalne, z wyłączeniem seansów Kultury Dostępnej oraz NMF.

Aplikacja mobilna Helios to wygodny sposób na kupowanie biletów bez stania w kolejce do kasy. Po dotarciu do kina można od razu udać się do sali, okazując obsłudze bilet w postaci kodu QR. Aplikacja posiada intuicyjny system, który nie wymaga każdorazowego podawania danych przy zakupie. Dodatkowym plusem jest możliwość dokonania szybkiego zwrotu biletów, a także podarowanie ich wybranej osobie.

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Tekst sponsorowany