Sobota, 23 listopada 2024

imieniny: Adeli, Klemensa, Orestesa

RSS

Oni wypompują wodę

04.04.2006 00:00
Niestety „wielka" woda również i w tym roku daje o sobie znać. Sytuację może uratować zastosowanie specjalistycznego sprzętu.
Jedną za największych firm w regionie, zajmująca się sprzedażą pomp, hydroforów i armatury przemysłowej jest EMET-IMPEX. Przedsiębiorstwo od roku posiada certyfikat ISO 9001:2000.
 
W ofercie EMET-IMPEX nie brak urządzeń niezbędnych w wielu gospodarstwach domowych. Oprócz pomp różnego typu (głębinowe, stacjonarne i te zasilające w wodę gospodarstwa domowe) można tutaj nabyć hydrofory i różnego rodzaju zbiorniki. W ostatnim czasie znacznie wzrósł popyt na pompy. Zainteresowanie było tak duże, że musieliśmy znacznie poszerzyć nasze zamówienia. Do zakupu tych urządzeń zmusiły właścicieli wielu gospodarstw roztopy i intensywne opady deszczu - mówi szef EMET-IMPEX w Wodzisławiu Andrzej Podgórski.
 
Jego firma zajmuje się nie tylko sprzedażą pomp, ale także armatury przemysłowej ciężkiej. Towary różnych producentów (m.in. zawory, zasuwy, przepustnice czy wymienniki ciepła) trafiają do największych zakładów branży energetycznej i ciepłowniczej w regionie. Z usług EMET-IMPEX korzysta m.in. Elektrownia Rybnik i Elektrownia Opole, Kombinat Koksochemiczny „Zabrze", wodzisławskie i jastrzębskie „Wodociągi", a także Jastrzębska Spółka Węglowa. Listę odbiorców lokalnych otwiera Zakład Robót Specjalnych i Budowlanych.
 
Centrala EMET-IMPEX znajduje się w Gliwicach. Poza tym w całej Polsce funkcjonuje kilkanaście oddziałów regionalnych. Siedziba wodzisławskiego biura mieści się przy ul. Marklowickiej 7.
 
Silna pozycja firmy na rynku to głównie zasługa profesjonalnego podejścia do klienta. Świadczy o tym przyznany w kwietniu ubiegłego roku certyfikat ISO 9001:2000. Jest to potwierdzenie bardzo wysokiej jakości świadczonych tutaj usług. Trzech spośród czterech naszych pracowników posiada wyższe wykształcenie. Jeden z nich obronił pracę magisterską właśnie na temat przebiegu procesu certyfikacyjnego naszej firmy. Certyfikat daje klientowi pewność, że współpracuje z najlepszymi. Nam z kolei ułatwia pracę poprzez zastosowanie jednakowych procedur we wszystkich oddziałach regionalnych. Oczywiście praca nad odpowiednią jakością usług trwa nieustannie. Chodzi m.in. o skracanie czasu oczekiwania na realizację zamówienia oraz szybką reakcję w sytuacji zgłaszanych reklamacji. Nie pozostawiamy klienta samemu sobie. Udzielamy wszelkiej pomocy w razie awarii zakupionych u nas urządzeń - wyjaśnia Andrzej Podgórski.
 
(red.)
  • Numer: 14 (323)
  • Data wydania: 04.04.06