Niepodzielne arbuzy
Chcesz kupić kawałek arbuza? Omijaj miejscowy dyskont spożywczy „Plus”. Tutaj sprzedają je tylko w całości. Klienci się skarżą, a dyrekcja sklepu przekonuje, że chodzi o względy sanitarne.
Klienci dyskontu „Plus” w Radlinie, którzy prosili o sprzedaż połówki arbuza spotykali się z odmową personelu. Poskarżyli się w tej sprawie naszemu dziennikarzowi.
Klienci byli zaskoczeni, że muszą kupić w „Plusie” całego arbuza, podczas gdy gdzie indziej nie ma problemu z nabyciem mniejszych kawałków. Zwrócili się więc o interwencję do naszej redakcji. Jak nam wyjaśniono w radlińskim dyskoncie, odmowa sprzedaży pokrojonych arbuzów wynika ze względów sanitarnych.
Nie możemy kroić ani warzyw, ani owoców, nie mamy do tego warunków – tłumaczy Anna Jeszka z radlińskiego „Plusa”. Nie mamy pomieszczeń do pakowania i przechowywania pokrojonych warzyw i owoców. Mogłyby one ulec zanieczyszczeniu. Arbuzy przyciągały klientów, były problemy z tego powodu, że nie chcieliśmy ich kroić. Ale gdybyśmy to zrobili, moglibyśmy mieć kłopoty z Sanepidem i ponieść z tego powodu konsekwencje. Nasza sieć uruchomiła bezpłatną infolinię dla klientów, wszelkie uwagi mogą oni zgłaszać pod telefonem nr 0-800101202.
Jak wiadomo “Plus” jest dyskontem a nie sklepem detalicznym, wiążę się to z tym, że nastawiony jest na sprzedaż towarów w większych ilościach, klient płaci niższą cenę, ale ma ograniczony wybór. W gospodarce rynkowej panuje konkurencja, niezadowoleni klienci mogą po prostu robić zakupy w innych sklepach czy supermarketach.
(jak)
Klienci byli zaskoczeni, że muszą kupić w „Plusie” całego arbuza, podczas gdy gdzie indziej nie ma problemu z nabyciem mniejszych kawałków. Zwrócili się więc o interwencję do naszej redakcji. Jak nam wyjaśniono w radlińskim dyskoncie, odmowa sprzedaży pokrojonych arbuzów wynika ze względów sanitarnych.
Nie możemy kroić ani warzyw, ani owoców, nie mamy do tego warunków – tłumaczy Anna Jeszka z radlińskiego „Plusa”. Nie mamy pomieszczeń do pakowania i przechowywania pokrojonych warzyw i owoców. Mogłyby one ulec zanieczyszczeniu. Arbuzy przyciągały klientów, były problemy z tego powodu, że nie chcieliśmy ich kroić. Ale gdybyśmy to zrobili, moglibyśmy mieć kłopoty z Sanepidem i ponieść z tego powodu konsekwencje. Nasza sieć uruchomiła bezpłatną infolinię dla klientów, wszelkie uwagi mogą oni zgłaszać pod telefonem nr 0-800101202.
Jak wiadomo “Plus” jest dyskontem a nie sklepem detalicznym, wiążę się to z tym, że nastawiony jest na sprzedaż towarów w większych ilościach, klient płaci niższą cenę, ale ma ograniczony wybór. W gospodarce rynkowej panuje konkurencja, niezadowoleni klienci mogą po prostu robić zakupy w innych sklepach czy supermarketach.
(jak)
Najnowsze komentarze