Czwartek, 25 kwietnia 2024

imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry

RSS

Powrót do szkół, czyli radość i stres dla nowych uczniów klas średnich

06.09.2021 10:19 | 2 komentarze | (q)

Nasze praktykantki Natalia i Maja zapytały swoich rówieśników jak się czują się po powrocie do nauki szkolnej. Część z nich obawia się powrotu do nauki zdalnej, która niezbyt dobrze wpłynęła na ich edukację i pewność siebie.

Powrót do szkół, czyli radość i stres dla nowych uczniów klas średnich
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

- Definitywnie cieszę się że wróciliśmy, mogłem znów zobaczyć znajomych po tak długim czasie - mówi Mateusz Skatuła, uczeń II LO Tischnera w Wodzisławiu.

- Definitywnie cieszę się że wróciliśmy, mogłem znów zobaczyć znajomych po tak długim czasie - mówi Mateusz Skatuła, uczeń II LO Tischnera w Wodzisławiu.

Julia Górczyk (w środku), pierwszoklasistka z Technikum Teb Edukacja była bardzo zestresowana pójściem do nowej szkoły - Teraz wiem że ten stres jest niepotrzebny. Poznałam dużo nowych osób oraz wspaniałych nauczycieli, więc wydaje mi się, że w nowej szkole bardzo dobrze się odnajdę – mówi Julia.

Julia Górczyk (w środku), pierwszoklasistka z Technikum Teb Edukacja była bardzo zestresowana pójściem do nowej szkoły - Teraz wiem że ten stres jest niepotrzebny. Poznałam dużo nowych osób oraz wspaniałych nauczycieli, więc wydaje mi się, że w nowej szkole bardzo dobrze się odnajdę – mówi Julia.

Kamil Nikiel, Miłosz Kuś, Bartosz Kowol, Łukasz Płaczek i Milan Łuczak: Wrócili do szkoły ze stresem. Nie było radości, lecz po paru chwilach z klasą i przyjaciółmi poczuli się znów na siłach i są gotowi do pracy.

Kamil Nikiel, Miłosz Kuś, Bartosz Kowol, Łukasz Płaczek i Milan Łuczak: Wrócili do szkoły ze stresem. Nie było radości, lecz po paru chwilach z klasą i przyjaciółmi poczuli się znów na siłach i są gotowi do pracy.

Martyna Wysocka (z przodu) - Czułam niechęć przyjścia tutaj, wolę zdalne nauczanie i myślę, że do niego wrócimy. Koronawirus nie wpłynął jakoś zbytnio na moją edukację, jest tak samo. Co do zawierania znajomości, zawarłam ich więcej podczas pandemii niż normalnie.

Martyna Wysocka (z przodu) - Czułam niechęć przyjścia tutaj, wolę zdalne nauczanie i myślę, że do niego wrócimy. Koronawirus nie wpłynął jakoś zbytnio na moją edukację, jest tak samo. Co do zawierania znajomości, zawarłam ich więcej podczas pandemii niż normalnie.

Te radosne dziewczyny to Natalia Pośpiech i Natalia Grunwald z klasy maturalnej II LO Tischnera. - Mimo nerwów przed maturą bardzo się cieszymy, że wróciliśmy, choć chwilowo, do stacjonarnego nauczania. Daje nam to więcej możliwości i łatwiej się nam skupić na lekcjach. Owszem „zdalne” miało swoje zalety, miałyśmy więcej czasu na rozwijanie pasji niż marnowanie go podczas czekania na autobus.

Te radosne dziewczyny to Natalia Pośpiech i Natalia Grunwald z klasy maturalnej II LO Tischnera. - Mimo nerwów przed maturą bardzo się cieszymy, że wróciliśmy, choć chwilowo, do stacjonarnego nauczania. Daje nam to więcej możliwości i łatwiej się nam skupić na lekcjach. Owszem „zdalne” miało swoje zalety, miałyśmy więcej czasu na rozwijanie pasji niż marnowanie go podczas czekania na autobus.

Natalia Cieślik i Maja Nawój