Wtorek, 16 kwietnia 2024

imieniny: Bernadetty, Cecyliana, Kseni

RSS

Terenowe punkty obsługi klienta działają. Odwiedziło je ponad tysiąc osób

21.10.2019 10:22 | 0 komentarzy | (q)

Terenowe punkty obsługi klienta MZK uruchomiono w sierpniu i wrześniu w siedmiu miastach. Największym zainteresowaniem cieszyło się biuro w Rydułtowach. Odwiedziło je 209 osób. Nieco mniej, bo 177 pasażerów, skorzystało z obsługi w Czerwionce-Leszczynach. Sporym zainteresowaniem cieszyły się punkty w Pawłowicach, Pszowie i Radlinie. Każdy z nich odwiedziło ponad 140 osób. W Żorach zjawiło się 109 pasażerów, natomiast w jastrzębskim magistracie 102.

Terenowe punkty obsługi klienta działają. Odwiedziło je ponad tysiąc osób
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Przez 19 dni pracownicy Międzygminnego Związku Komunikacyjnego udzielali informacji dotyczących zmiany rozkładu jazdy, obowiązujących ulg i zasad korzystania z komunikacji miejskiej. Na miejscu było możliwe załatwienie wszystkich spraw związanych z wyrobieniem e-biletu lub jego aktualizacji. We wrześniu uczniowie mogli przedłużyć ulgę szkolną, stawiając się w punkcie z ważną (podbitą na kolejny rok szkolny) legitymacją. Zakres obsługi był identyczny jak ten w Biurze Obsługi Klienta w jastrzębskiej siedzibie MZK przy ul. Przemysłowej.